Kulisleri hareketlendiren iddia: İki belediye başkanı AKP yolunda

Kulislerde iki belediye başkanının daha parti değiştireceği söylentileri gündeme geldi. CHP’nin yerel seçimlerde kazandığı Haymana Belediyesi’nin ardından Keçiören Belediyesi’nin ve İYİ Parti’nin tek il belediyesi Nevşehir Belediyesi’nin de AKP’ye geçeceği öne sürüldü. Aktarılana göre, Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ile daha önce CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan’ın AKP’ye katılacağı iddia edildi. İddiaya göre iki belediye başkanı 25 Haziran’da gerçekleştirilecek genişletilmiş il başkanları toplantısında katılacak. Söz konusu iddialar, CHP’den istifa eden Haymana Belediye Başkanı Levent Koç’un, AKP’ye katılmasının ardından gündeme geldi. Levent Koç Ankara’nın Haymana Belediye Başkanı Levent Koç partisinden istifa ettikten saatler sonra AKP’ye katılmıştı. Cumhurbaşkanı Recep…

AKP’ye katılacak 2 isim ortaya çıktı

Gazeteci İsmail Saymaz, Halk TV canlı yayınında AKP’ye yönelik yeni belediye başkanı transferlerine ilişkin önemli kulis bilgilerini aktardı. Saymaz, İYİ Parti’den seçilen Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ile CHP’den istifa eden Ankara Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan’ın Perşembe günü resmi olarak AKP’ye katılacağını açıkladı. Saymaz’ın paylaştığı bilgilere göre, her iki belediye başkanına rozetlerini, AKP Genel Merkezi’nde düzenlenecek olan Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda doğrudan Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan takacak. YOLSUZLUK SORUŞTURMASINDAN GERİ DÖNÜŞE: RASİM ARI’NIN SÜRECİ Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’nın iktidar partisine dönüş süreci uzun süreli bir arka plana dayanıyor. Arı, 2019 yerel seçimlerinde AKP’den Nevşehir…