İran medyası, İran Deniz Kuvvetleri’nin Hürmüz Boğazı yakınlarında üç adet ABD destroyerine saldırı gerçekleştirdiğini duyurdu. Tesnim Haber Ajansı’na konuşan anonim bir kaynağa göre, bu saldırıda ABD’ye ait savaş gemileri önemli hasar aldı. Saldırının, füzeler ve kamikaze dronlar kullanılarak yapıldığı bildirildi. Saldırı sonrasında, ABD donanmasına ait destroyerlerin Umman Denizi’ne geri çekildiği kaydedildi.
Related Posts
Erdoğan ve Ursula von der Leyen Arasında Önemli Görüşme
- Fatma Yıldız
- 20 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Ajan filmi konusu nedir, oyuncuları kimler? Ajan (Spy) filmi yeniden ekranlarda!
- Fatma Yıldız
- 12 Haziran 2026
- 1 min read
- 0